Snowboard

14:00

exercise finder :)  Powolutku zaczynam przygotowywać się do sezonu zimowego. Po treningach rugby mam przeciążone stawy w kolanach, w zimę odczuwam to jeszcze bardziej, ponieważ jeżdżę na snowboardzie. Mój trening przed snowboardem zaczynam na długo przed wyjazdem. Zazwyczaj ćwiczę aerobowo. na rozgrzanie nóg serwuję sobie 30 przysiadów po czym rozciągam wszystkie mięśnie na rozgrzewkę rąk zazwyczaj robię kilka krokodylków (moje ulubione ćwiczenie). Ostatnio znalazłam świetne ćwiczenie na równowagę

"Umieść piłkę tenisową pod podbiciem obu stóp. Teraz spróbuj utrzymać równowagę na piłkach tenisowych, tak, aby żadna inna część stopy nie dotknęła ziemi. Przytrzymaj się czegoś, dopóki nie złapiesz równowagi. Staraj się wykonywać delikatne przysiady na piłce tenisowej, utrzymując równowagę."
Po pierwszych jazdach w sezonie jestem zazwyczaj cała poobijana mój sposób na stłuczenia to posmarowanie takiego miejsca dwoma maściami zinaxin (na stawy chłodząca) oraz reparil (według mnie najlepsza maść troszkę droższa od zwykłego Altacetu ale o niebo lepsza). Podczas jazdy zazwyczaj mam przy sobie jakiś napój izotoniczny, niedawno kupiłam sobie isostar o smaku cytrynowym 400g które ma starczyć na 5 litrów, zobaczymy jak się sprawdzi.

 
Również dobrze przygotowuje uda do wysiłku.













You Might Also Like

0 komentarze