trening 300

12:58

Szukam urozmaicenia w codziennych ćwiczeniach, ponieważ szybko się nudzę. Wprowadzam wiele nowych ćwiczeń w mój trening. Znalazłam 7 wersji treningu 300
1
zabiło mnie 30 pompek z podskokiem, nie mam tej linki z ćwiczenia Kneeling band row więc zamiast tego zrobiłam 30 wskoków na schód, podciągnęłam się tylko 10 razy i to w ciągu 20 minut więc dodałam sobie 20 powtórzeń double crunch
2
Bardzo spodobał mi się jump squat i russian twist
3
w ogóle mi się nie spodobał
4
(dumbbell swing jest jednym z moich ulubionych ćwiczeń tak samo jak reverse db fly i hip thrust. Split fly pomimo tego że jest strasznie męczący według mnie daje najlepsze efekty na mięśnie nóg.)
5
trening nr. 5 są to same ćwiczenia z linką zastanawiam się nad jej zakupem 
6
z tego zestawu spodobało mi sie jedynie db calf raise 
7
pompki na jednej ręce sa dla mnie nie wykonalne z powodu słabych nadgarstków, ale przez jump squat czułam zakwasy 3 dni.










You Might Also Like

0 komentarze