17:14

Cześć. Przepraszam, że nie pisałam ale cały tydzień byłam strasznie zabiegana. Przez zimę moje włosy puszą się, łamią itp. czytałam o laminowaniu włosów i w czwartek postanowiłam przetestować to na swoich. Efekt utrzymał się 2 dni myślałam, że będzie lepszy ale to może przez to że nie dodałam odzywki. Chciałabym nauczyć się podciągać na drążku, już nawet znalazłam jakiś stary w piwnicy teraz tylko czeka na zamontowanie, uczę się też powoli stawać na rękach nie potrafię zrobić tego od razu tylko prostuję ręce kucam przy ścianie i wspinam się na nią nogami a dłonie przybliżam do ściany.
Na mikołajki dostałam całe torby słodyczy więc teraz walczę aby wszystkiego nie zjeść :)
Czytałam również o tygodniowym odżywianiu włosów czyli nie myciu ich przez tydzień szamponem a wodą+sodą oczyszczoną na zmianę z samą odżywką


You Might Also Like

0 komentarze