Paznokcie hybrydowe

13:49

Miesiąc temu postanowiłam zająć się swoimi paznokciami, które były bardzo krótkie, rozdwajające się. Wyglądały na bardzo zaniedbane, ponieważ odkąd pamiętam nie mogę się powstrzymać od obgryzania ich. Aby trochę je zapuścić kupiłam zestaw do paznokci hybrydowych.

Zestaw składa się z:
Lampy
Acetonu
Cleanera
2 Pilników
Bloczka
50 sztuk wacików
Galaretki do paznokci
Primera
10 Lakierów


Zdecydowałam się na jeden z tańszych jakie są dostępne na allegro (ok 120zł z przesyłką). Zależało mi na dużej ilości kolorów z których będę mogła korzystać. Lakiery mają bardzo różną jakość niektóre spływają z paznokcia i bardzo trudno się je nakłada inne są bardzo gęste i można pomalować jednocześnie 5 palców. Muszę jeszcze popracować nad estetyką malowania paznokci, ponieważ nie potrafię malować ich tak aby nie zamalować skórek, co powoduje skrócenia trwałości lakieru. Po miesiącu skorygowałam kilka błędów które robiłam na początku i wychodzą mi one coraz lepiej, poza tym moje paznokcie sporo urosły. Zniknął też problem łamania, zaginania i rozdwajania się paznokci, gdy są pomalowane (czyli cały czas,gdy ściągnę stary lakier od razu nakładam nowy, chociaż bez lakieru też wydają się twardsze niż zazwyczaj.)


moje pierwsze paznokcie hybrydowe 
obgryzanie paznokci z lakierem hybrydowym stało się niemożliwe

aktualne paznokcie
tutorial z którego się uczyłam


You Might Also Like

0 komentarze